Opstart vuggestue

For at give dit barn så god en start som muligt, og for at skabe tryghed, åbenhed og dialog mellem forældre og personale, lægger vi vægt på en god, solid indkøring. Indkøringsperioden er normalt to uger (nogle gange lidt mindre, andre gange lidt mere). Som regel er du sammen i vuggestue med dit barn den første uge, og i den anden uge er dit barn der alene, men har nogle kortere dage, fx bliver han/hun hentet efter sin lur/mad o.l. Det nærmere forløb aftales med personalet på dit barns stue, da hvert enkelt barn har forskellige behov.

Vi lægger stor vægt på, at der tages hensyn til dit barns individuelle rutiner, heriblandt soverutiner hvis dit barn har behov for at sove flere gange i løbet af dagen hos os.